Speeltuin, Sea Life, ijsje en wandeling Polders

De toetsen zijn gedaan. De leuke week is gestart.

Vrijdag gingen we spelen op Speelberge, brachten we een bezoekje aan Sea Life en sloten we af met een lekker ijsje van de Smash.

Maandag maakten we een leuke wandeling door de polders.




























Populaire posts van deze blog